مهارت کتابخوانی

سلام دوستان. مهارت کتابخوانی خب ارتباطی به بازاریابی نداره و شاید جای این پست در حقیقت توی صفحه ی فیسبوک مون باشه که دایره ی وسیعتری از موضوعات رو در بر می گیره. من فقط بعد از نوشتن پست قبلی یه جستجوی کوچیک توی اینترنت کردم و نتیجه ی جستجوم رو دسته بندی شده اینجا میارم. به هر حال به دو دلیل این پست رو اینجا توی وبلاگ می نویسم:

یک، حس کردم شاید اشاره نکردن به مهارت های کتابخوانی پست قبلی رو ناتموم بذاره. خب وقتی اینقدر راجع به کتابخونی و رسانه های چاپی صحبت می کنیم بهتره این جعبه ی سیاه رو هم باز کنیم تا پازل ذهنی تون خوشگل از آب در بیاد. با جستجوهایی که انجام دادم یه درخت جمع و جوری از اونچه فک می کنم یه نفر باید در مورد مهارت های کتابخوانی بدونه براتون ترسیم می کنم. البته در مورد همه ی شاخه هاش امروز صحبت نمی کنم و فهرستم هم به هیچ عنوان کامل نیست ولی تماشای این درخت در کنار خالی از لطف و بدون ثمر نخواهد بود:

دو، جوونی کردم و حرفایی راجع به جملات قصار و تاریخی برخی از آقایون زدم 🙂 میخوام جبران کنم آقا! مگه نشنیدین مقام اول ملک ایرانی گفتن: «کتابخوانی باید سنت رایج شود» دیگه التزام از این عملی تر نمی تونم داشته باشم! با یه گشت و گذار روی وب فارسی این لینکهای مفید رو پیدا کردم که میشه جاشون رو روی درخت بالایی پیدا کرد.

به هر حال خودم اصلن به این پست نمیگم پست! یه جور کشکول طوری بود که خواستم خیلی سریع و جمع و جور پرانتزم رو از مطلب قبلی بسته باشم. شاید کسی اطلاعات بهتری داشته باشه یا علاقمند باشه با هم این درخت رو کامل کنیم. از پیشنهادات شما استقبال می کنم.

بدرود. مصطفی، مونترال.

دربارهٔ purmehdi

Phd student in marketing at HEC Montreal, Canada
این نوشته در برنامه ریزی شخصی ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

3 پاسخ برای مهارت کتابخوانی

  1. Roshanak :گفت

    سلام مصطفی
    من با وبلاگت از طریق سایت یک پزشک آشنا شدم. شاید من را یادت بیاد روشنک که دوست سمین بیات بودم. راستش من از ایده ی وبسایتت خیلی خوشم اومد. یک پیشنهاد برات داشتم که اتفاقا در باب بازیابی ایش هست. البته می دونم که خودتون متخصصین آقای دکتر:

    به نظر من سرتیتری که برای وبلاگت گذاشتی «مشتریان بی پناه، لطفا بیاین بغلم! یا «آموزش چگونگی کسب روزی حرام» از اعتماد خواننده به تخصصت کم می کنه. هرچند چذابیتش رو به عنوان یک وبلاگ بالا می بره. یعنی سطحش رو از یک ابزار حرفه ای کاهش می ده به یک وبلاگ آموزشی. نمی دونم کدومش رو البته بیشتر ترجیح می دی. فکر می کنم به عنوان ابزار حرفه ای، تیتر جدی جالب تاثیر گذارتره.

    • purmehdi :گفت

      درود بر تو روشنک عزیز
      خیلی خوشحالم که دوباره با تو همصحبت می شم. از دقت نظر و دوستی ات بسیار ممنون. الان این موضوع برای من هم تبدیل به یه علامت سوال شد و حتما بهش فکر می کنم. مرسی که می خونی، و مرسی که پیغام دادی..

      موفق باشی همیشه و سال نوت مبارک
      مصطفی

  2. Roshanak :گفت

    منم خیلی خوشحال شدم. سال نو مبارک:)

پاسخی بگذارید

